2011. november 24., csütörtök

TordasZoo Kupa 2011. 09. 17.

1__100_b


nos hát nem ma volt ez sem...
de csak gyűlnek az elmaradások, szóval elkezdem a pótlást
(meg hát azóta nem voltunk versenyen, tehát annyira nem is gáz, igaz )

1__391_b

"viccesen" indult a nap, ugyanis az elhelyezkedés, kipakolás és egyéb alap dolgok után
amikor is vittük volna leadni a teljesítmény könyveket...
nos hát venném elő a jó kis kupacomat (oltásik, utalások papírja, egy kis iromány magamnak) amiben a teljesítmény könyv (mostmár többesszámban) vannak...
és nincs benne Tappancs teljesítmény könyve
ááá
basszus
nem raktam vissza edzés után a kupacba, otthon maradt, én meg pakolásnál nem ellenőriztem le, azt hittem benne van
bezzeg én többször is emlékeztettem Erikát h ne felejtse el elhozni nekem Linda vadi új könyvét
de segáz
( hö, így legalább az itt volt
mert hogy ez volt az első verseny ahol végre Lindának volt teljesítmény könyve
erre a másik kutyámnak nincs
grat magamnak )
viccelődött is kb. mindenki h na majd akk MOST lesz hibátlanunk
cöh, jó vicc
nem is sok reményt kellett fűznöm hozzá
nem fenyegetett ez a veszély


majd Lindát le is méretettem hivatalosan is a külföldi bíró nénivel ;)
nem is gondoltam volna h ennyire kicsi, ilyen nagyon alacsonyabb Tapinál
hi-hi, a sok szőr

1__421_


és hát igen
sajnálatos módon ezen a versenyen se tudtuk megmutatni mire vagyunk képesek, nem
nyújtottunk maximális teljesítményt :( :S

de legalább pozítívum volt h Tapi nem hagyott ott
tudom ez nem nagy dolog, de nekem már ez is számított
irigykedem azokra akik versenyeken nem küzdenek ilyen problémákkal ;)
de úgy érzem van kiút
és tudom hogy már azóta is sokat fejlődtünk, mélyült a kapcsolatunk
tehát remélem hamaraossan mi is teljes erőbedobással tudunk versenyezni és megmutatni magunkat

1__392_

Linda pedig
hát.... hu
én nem tom...
szerintem az egész heti sokkhatás tett be Löncsi husikámnak :(
( tudni illik szegénykémnek (mondhatni úgy) stresszes hete volt... )
nem is nagyon hibáztattam miatta...
nem számoltam vele

1__418_b


pedig most aztán úgy szerettem volna nyerni *-*
h miért ?
hát mert
extra cuki, BABARÓZSASZÍN rozetták voltak a díjak *-* vááá *-*

1 (2).jpg

1__3_

és hát én... khmmmm....
rózsaszín szabadidőben voltam
a cipőmön a Nike jel rózsaszín volt
a zoknimban is volt
a táskám alapszíne is halvány rózsaszín volt
(asszem nem felejtettem ki semmit )
na szal tök jól állt volna :P

1__394_



videók is lettek:
Tappancs


Linda

kötsög vagyok ?
lehet nem érdekel

1__422_b

viszont nagyon örültem verseny után annak
h végre sok sok kép lett rólunk

meglátszik h volt "protekciónk", hisz mindez Zsuzsi tesójának, Juditnak köszönhető

1__393_


1__390_

1__423_

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...