2011. október 18., kedd

új tanítvány

DSC04754

vasárnap átjött Dzsesszi a yorkijával, Bebivel hozzánk :)

nagy terveket ugye nem fűztem(/tünk) hozzá, hisz kis alap kezdés, ismerkedés, egy kis kúszó, egy kis ugró, ilyenek ;)
de Bebi nagyon kis ügyike volt :) a kettő egyenesen (természetesen szigorúan földre) rakott ugrón úgy futott már át :) Dzsesszi is büszke volt rá :)
ha Dzsesszi kitartó lesz, ügyi kis páros lesznek ;)

DSC04756b

DSC04757b

DSC04759



kezdetben tartott tőle h h fognak kijönni a kutyák, de bennem egy csepp kétely sem volt (még h a saját területükről volt szó sem)
tudtam h már ezen Tapival is túlvagyunk ;)
nem is volt semmi gáz, csak megszagolták; Linda párszor vmi terelés szerűen kerülgette, hisz nem sűrűn lát nála kisebbeket :'D

DSC04770

közben persze velük is agiztam, mert megette őket az irigység :P meg legalább Bebi se folyamatosan volt ;)
nem akartam vidizni, de mivel Tapi vmi olyasmit csinált ELSŐRE, amitől nagyon büszke vagyok rá, muszály volt kameráztatnom



zene:
igazából nem nagyon szeretem, de tegnap ezt (is) hallgattuk suliban és nem tudtam elképzelni másik számot alá :')

szerkesztés se lett vmi jó, Bebiről is több képet akartam berakni, a neveket se így akartam meganimálni, de jobbra nem volt időm :S így is már tegnap megakartam írni ezt a bejegyzést :S

van még mit csiszolni rajta, de amint lehet látni Lindának már másik oldalt is megy a szlalom :D
sőőőt, gyorsult is :D egyik részen meg mintha gyorsítva lenne, úgy hadonászok XD :'D sztem vicces :P
(majd télen jobban ráfekszünk, hisz akk még úgy se tudunk majd egész pályát rakni )



3. percnél van az a rész amire büszke vok :D bár elfelejtettem tesómat megkérni h én is látszódjak... :S
így annyira nem lehet észrevenni, ezért felhívom a figyelmet! h milyen genyán küldöm szlalomba Tapit a pallóról ! hozzá teszem előző nap, amikor kitaláltam ELSŐre megcsinálta
büszkbüszk

én Bebivel:
DSC04750b


DSC04753


további képek:
(tesómtól, nem a legjobbak)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...