2011. október 13., csütörtök

bikejöring vidi




még szeptemberi (nem is nyári :S) vidi, az első bikejörnges vidink :)





am sztem nagyon teper a kis dinka
bár a vidi nem adja vissza azt a sebességet :( de Tapit nézzétek, akk jobban látszik


na meg a boldogság és ahogy látszik h mennyire élvezi...

a felvételekért bocsi, nem teljesen így képzeltem el :S
eleve mint írtam én nem érzem h átadná az élményét... ez át kell élni *-* meg az én szemszögemből a legfainabb,ott ahogy nézem h teper a kis őrült :)

no de apum próbálkozott, de rücskös földön, miközben ő is teker nem nagyon lehetett jobb felvételeket csinálni :S
mind1, jó ez

ja és ha valakinek van vmi észrevétele, okossága hát ne fogja vissza magát ;D

az elejével, ahol ugrál a szöveg, meg rossz tévé hatása van, azzal nagyon megszenvedtem o.O
majdnem az egész péntek (múlt hét) délutánom ráment :S
és így se lett olyan jó meg tökéletes :/
nem ártana nekem vmi sony vegas oktató órák :'D

elején nem akartam beletenni, de ha már pont fel lett véve beleraktam azt is ahogy az egyik tanyáról utánunk rohantak a kutyák -.-"

tehát egyedül ezt se megyek el csinálni :/ (tehát mióta a felvételek születtek még bikejöringezni se voltunk )


apropó hol voltam, és hol nem... hát szombaton az állatos világnapjás izére se mentem el
pedig felkeltem, már el is voltam készülve, de volt kedvem, meg nem is...
aztán végül h nem volt részletesebb program (mi az h nincs ?), meg kutya nélkül mentem volna, annyira nem láttam h lett volna vmi érdekes is, teljes időpazarlás lett volna csak, nem tudtam volna semmit csinálni -.-"







most megpróbálok egy kis újdonságot vinni a blog életébe, ettől kezdve majd jobban be szeretnélek vonni benneteket is a blogba, tehát kérdéseket rakok fel a bejegyzések alján, amire kommentben hagyhattok választ ( kommenteket nem regisztrált felhasználók is írhatnak )


ti szoktatok bikejöringezni ? mi a véleményetek erről a sportról ?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...