2011. szeptember 19., hétfő

kennel látogatás


múlthét pénteken (09. 16. ) látogatást tettem a Forestry Farm border collie kennelben :D

nem nem nem, csak kiéltem kutyázásomat :'D

na szóval az egész akkor kezdődött amikor még télen, osztálytársammal MSN-ezve, felhozta
h volt oszttársáék is nagy kutyások és h tenyésztők
nos hát én persze megkérdeztem milyen fajtát tenyésztenek
amikor válaszolt azt hittem már megint megártott a sok border és csak halucinálom h az a válasz:
"border colliet"
hát picit ledöbbentem :'D
meg is kérdeztem mi a kennel neve és megnéztem a honlapjukat is ;)
meg megígérte oszttársam h majd lebeszéli velük h elmehessek hozzájuk kutyázni

el telt a tél, a tavasz.... és mivel eleve nyáron se voltam sokat itthon nem jött össze egyszer sem...

de elhatároztam h most ősszel igenis elmegyek hozzájuk
végül írásban váltottam a csajjal pár szót és már akk szimpik voltak, mert várták ők is h elmenjek
meg oszttársammal is üzentek h kölykök is vannak nálunk, szal tényleg jó lenne ha elmennék


végül aztán telefonon is beszéltem velük, majd lebeszéltünk egy időpontot és múlthét pénteken
végre sikerült eljutnom hozzájuk :D

21 kutya várt engem szerettel a kapuban :'D




( 19 borderük van jelenleg, és egy mentett mix + ott volt egy pár is akik visszajöttek látogatóba az innen származó border kölykükkel )
fúúú hát durva volt ahogy a sok kutya mint rám vetette magát :D

vmint voltak ott a tanyán még birkák, tehenek, tyúkok.... meg persze egy csomó hely a kutyáknak ;)
ja és nem is tudtam h egyben terelőbírók is a szülők



meg övéké volt az ország első jegyzett border colllieja durva
hamar megtanultam h melyikük az amelyik az arcomig ugrik h körbesmároljon, ki az aki már öregebb és csak szerettni akarja magát



a kedvencem Kamilla kutyája, Heather volt, a labdabuzi ő tényleg egész végig hozta a labdákat, h DOBD, DOMB, DOMB és ahogy csinálta...
odajött, kiköpte, gyors belapult, majd letámadta és elkapta, pár lépéssel közelebb dobta hozzád és így csinálta végig ameddig el nem dobtad na ez már border

íme:

Ynka a tyúkokat őrizte önszorgalomból


(még kicsin)

Silver pedig a veterán kis bújós szukácska
Close

(még fiatalon)








tahát a felnőtteket nagyjából megismertem megjegyeztem a nevüket, no de h a kölyköknek is úgy vágták XD
meg h ott rohangál sok sok kiskutya és sztem végig se nézte őket, de elkezdi a kislány h: "HOL A CSUTKA?"


jaj meg haláli volt amikor végighúzta a kötelet a kölykök előtt és cik-cakban mind rácuppant és úgy húzta
őket tovább :D


am bocsika már h csak ilyen, a honlapjukról "lopott" képeket muatok :S
vittem én fényképezőt és akartam is, még videózni is, de nem csináltam egy képet sem
meg úgy se olyan a gépem :/


pedig annyi jó lett volna *-* mint pl amikor már kezdett lemenni a nap és ott ügettek Kamilla körül, aki hozta nekik a finomságokat *-*
húúú és arról szép minőségű lassított vidi
na de úgyse lettek volna jók, akk meg minek elővenni... :(


személyes véleményeket meg nem írok, hisz nem azért mentem, hanem h kutyázzak egy nagyot ;)


köszönöm h elmehettem :) :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...