2011. augusztus 24., szerda

agility tábor 2011




nos hát akkor egy hónap után megírom a bejegyzést az agility táborról :D
remélem még emléxem rá h melyik nap mi volt, és nem keverem nagyon össze a dolgokat :'D :S

tehát hazaértem a németországi utamról és kemény egy nap állt rendelkezésemre, h összepakoljak :S
ami nekem nagy kihívást jelentet, ugyanis ez volt életem első tábora...
igen, én még soha nem voltam táborban, ugyanis baromira nem nekem találták azokat ki :/
így tehát úgy voltam vele, ha én valaha is elmegyek táborba, az tuti h kutyás lesz :P
már évek óta tervezgettem h elmegyek majd az agility táborba, hisz a sulinkból mindig nagy létszámmal
vannak jelen a táborban, de vhogy mindig annyiban maradt... és h majd jövőre... majd jövőre
nos hát eljött az a "jövőre" h én is útra kelljek és elmenjek Szarvasra :'D
és hát a bepakolás... ááá... nem megy ez nekem o.O tuti itthon hagyok vmit... nem tudok ennyi idő alatt... kész, feladom
az indulás napján délelőtt mi még vásárolgattunk nekem dolgokat... tehát VÁÁÁ
sietnem kellett
na jól van, nem untatok senkit sem tovább, jipijupé sikerült bepakolnom
igaz úgy h később indultunk, de sikerült
(mert szerencsémre edzőm is késésben volt -akivel mentem-)
még mindig nem voltam a tábor közelében, de máris új problem, begyömöszölni 2 ember, 4 kutya 1 heti cuccát 1 kocsiba...
lent volt a kocsi alja, de sikerült, ó jeee

110720_camp_657
és ezzel utunkat vettük a 2011-es szarvasi agility tábornak
az IGAZINAK, az utánozhatatlannak

110721_camp_013

az időt elbeszélgettük, tehát mi lelkesek még tovább is mentünk :'D szal fordulás vissza...
és végül MEGÉRKEZTÜNK végre ott voltam én is
gyors kipakolás, sátor állítás ( én persze a NAAAAGY quechua base seconds sátramban voltam,
és hát bőségesen elfértem imádlak quechua )
a kecskeméti és a kaposvári banda egy közös, nagy helyen volt, tehát szépen birtokba vettük azt
a helyet :P
nagyon sokan voltunk, durván a mi létszámunk adta ki a tábor jelentős részét :D
DSCF3441
kaposvári és kecskeméti táborozók (hiányzik: Márti-Suzy, Anna-Archie, Emese-Finn, Csilla-Berry)

meg persze a mi kutyáink voltak a legjobb helyen, ugyanis fain kis nap és esőmentes kennelsoron pihenhettek meg a programok között :D
a tábor pedig eleve baromi jól indult, hisz végre lettek új csapat egyen pólóink
és persze nagyon jól néznek ki jó ha az edződ grafikus :P

az első nap (szombat) tehát az érkezésekről, kipakolásokról, elhelyezkedésekről szólt, majd este volt
a nyitó est, amikor megnyitották a tábort hivatalosan is, bemutatták a szervezőket, segítőket, edzőket,
ismertették a programokat, stb... és egy közös szalonnasütéssel zárult ;)

110720_camp_641

másnap volt a besorolás, h kinek ki lesz az edzője és h melyik csoportba kerül ;)
sajnos majdnem h a legnagyobb melegben tartották, és Linda, meg Tappancs totál
kész volt :S nagyon nem volt kedvük agilityzni (abban a melegben már nekem se nagyon)
így tehát nagyon szépen elrontottuk a besorolást :/

110720_camp_654
110720_camp_653
még aznap volt egy közös edzés, ahol Dalmával edzhetett mindenki ;)

következő naptól pedig kezdődtek az edzések ;D
mindig felváltva voltak, egyik nap reggel a versenyzők és a kezdők
délután a haladók és középhaladók
majd követköze nap csere, reggel haladók, délután versenyzők, kezdők
és így váltakozott egész végig ;)

03_kuszo_094

03_kuszo_093

esténként versenyek voltak ;)
elsőnek az úgynevezett "első hibáig verseny"
másik nap részt vettünk a kúszó versenyen is ;)
már nem is tudom melyik verseny(talán az első hibáig), és asszem Linda volt az, aki nagyon kész volt már, és úgy voltam
vele, lehet nem is indulok, de úgy felpörgött h egy totál jót futottunk :D

02_elso_hiba_038

03_kuszo_095
volt még humán agility verseny is, ahol Orsival, Rékával és Dorkával alkottunk egy csapatot :D
ahol labdát kellett egy pallóra erősített üveggel minél messzebb lőnünk; egy lécet eljuttatnunk szlalomrudak segítségével; minél több frisbeet és labdát gyűjteni és gyorsan egy kis papírra ráálnunk mindannyian... (hát... voltak borulások :'D )
05 human 0062.JPG
05 human 0063.JPG
05 human 0064.JPG
05 human 0066.JPG
persze ilyenkor résen voltak a fotósok :P

...meg agility pályát készíteni gyurmákból; majd a totál égés, saját magunkból :'D
ja és naná h mi voltunk az elsők :S :'D

05 human 0133.JPG

a legjobb pálya a világon:
(rosszabb lett mint emlékeztem )
azért látszik h ki csinálta az ugrókat *büszkefej*
há egen... ehhez azért gyengény több idő kellett volna

05 human 0130.JPG




maga a helyszín is nagyon tetszett *-* kezdve azzal h Kecskemétről nem sokat kell utazni :P ^^
meg hát nem sok táborozási hely van, ahol engedik a kutyákat, főleg h ennyit :S
ráadásul h a tábor rendelkezik kis folyó parttal, ahol a kutyákat is lehet fürdetni :)
meg a mellette lévő erdős/parkos rész *-* ami szintén szép :D pedig nem szokott ennyire megfogni az ilyen....
de ez tényleg szép volt és a kutyákat is nyugodtan el tudtuk engedni és ami még fontosabb!
egyik járókelőnek sem volt semmi problémája velünk
nem kezdett el senki sem sikítozni, egy rossz szavuk nem volt hozzánk
meg az is tetszett még, h ott igenis sokan sétálnak/bicikliznek a parkban



fel és le

nem tom de nagyon jót tett nekik a szarvasi levegő(v a 3 hét nélkülem lét), mert Tapi, akitől féltem h h fog viszonyulni ennyi
kutyához, és h elengedhetem-e az erdőben/parkban is...
hát nagyon jól viselkedett
nem ment messzire tőlem, be tudtam hívni, mindenkivel jól kijött :D
büszke voltam rá :D

Tapi, Linda, Bömbi(Hella), Masni, Wip (Orsi)

amikor sétálni mentünk akk általában csapatostul :D v az egész kecsói banda, v Orsival és Hellával :D
akikkel végül is az egészet sűve-főve együtt töltöttem :D és akik nélkül nem lett volna ennyire jó :D *-* köszi csajok
meg kölcsön kaptam párszor Wipet is hát vááá erre nincs szó
körbe küldtem az egész parkban kerültetéssel (ami nem kicsi volt :P)
frisbeeztem vele, és hát akármilyen bénán dobod ő menti és levadássza
egy álom

a rossz oldala a helyszínnek a hihetetlenül lelkes vízi színház, akik NAAAGYON sokat, túlságosan is sokat gyakoroltak, főleg éjszaka
és már enyhén szólva idegesített mindenkit
már fejből megtanultuk a szöveget
( tessék, gondolhatjátok mekkora élmény volt http://www.youtube.com/watch?v=XRRAEOE_ddo (az "új", táborban már nem hallott részekkel :P :'D ))
a színházra vezető híd: (mondjuk az legalább szép volt :'D )

rajta az "űrlénnyel" XD
de ha éppen nem próbáltak akk a nagyhangú bagolyfióka csipogása zengte be a tábor környékét
nos tehát nem aludtunk sokat egyik nap sem, főleg h elég sokáig aktívak voltunk
reggelente meg korán kelés, a korai edzések miatt

110720_camp_402


az időjárás szépen megoszlott, ugyanis az elején baromira meleg volt
a végén meg hűvös volt, ami jó is lett volna, csak hát az eső...
drága sátram bebizonyította h igen is eső álló meg a szélvihar sem tépi ki
amikor meleg volt, a "vízimádó" kutylijaimat próbáltam úszni tanítani
kiderült h jól tudnak úszni :D csak baromira nem szeretnek :'D
bár bátor kicsi Tapim hajlandó volt többször is önszántából bele ugrani és úszni egy kört
(majd ki gyorsan a partra... )
03_pancsi_001

03_pancsi_002

(és a képeken Tyson is befigyel :D aki a tábor során kapott egy nagymamát is :'D
hozzá pedig egy becenevet is, mert az "öreg" nagyi nem tudta megjegyezni eredeti nevét :'D XD )


voltak frisbee és flyball szemináriumok is :)
Linda gyorsan megszerette a flyballt, ugyanis úgy tepert... *-*
az egyiknél meg csak egyszer ért le a lába, 2 aksi között :O
hát ahogy figyelte...
110720_camp_440

...meg akart indulni

110720_camp_456
110720_camp_457

és a boldogság a fején
110720_camp_458


LABDAAA
110720_camp_459


frisbee szemin megtanultunk 4 alap dobást, ami a freestyle-nál tudunk hasznosítani ;)
a parkban tartották, és a vége délben volt, ahol már úgy le voltam szívva h nem sok kedvem volt
tovább csinálni (pedig érdekelt volna még több infó ) az utolsó dobás fajtánál már egy totál
más milyet csináltam, ami nem tom honnan jött, és semmi köze nem volt ahhoz, amit kellett volna
csinálni :O XD
az egyik oktató szerint egyszer rólam is el fognak nevezni egy új dobást ez miatt :'D *poén*
a végén meg kaptunk még pár hasznos tippet ;)

110721_camp_014


végre megismerkedtünk Eszterrel és Maszattal is, akiket eddig csak fórumról ismertünk ;)
tanultam tőle egy új módszert, amit ki is próbáltam Tapin, és bevált :P

110720_camp_640


csütörtökön tartottak egy junioros napot, amikor eljött a junior EB-sek egy része ;)
egy verás edzéssel kezdődött *-* hűvösebb volt, szemerkélt az eső, így Tapi is jobb kedvében
volt, én meg figyeltem, így tehát meg voltam elégedve a teljesítményünkkel :D *-*
amikor pedig a többiek voltak pályán Tappancsnak akadt egy hódolója, Maszat személyében :P
én még nem láttam kutyát, h így szenvedett volna h játszanak vele :'D Tapi bezdeg bunkó volt,
és nem játszott vele, mert őt azok a kutyák érdeklik akik szarnak a fejére
pedig Maszat még ásott is kínjábanXD (na ilyen játékra hívást se láttam még XD)
(azt sajnos nem sikerült felvennem, mert mindig akkor hagyta abba :( :S )

az ebédszünet után egy megbeszélés volt, ahol kitárgyaltuk a bírókat, h melyiknek
milyen a stílusa, h bírálnak/agilityznek, stb., Korán Csabával pedig átbeszéltük a pályáikat ;)
a szervezőkkel és a csapatkapitánnyal megbeszéltük a dolgokat, meg arról is h tavaly hogyan
és miért maradt el...

110720_camp_578


1,5... már megint


taborkuoa-random_109

a tábor végén került megrendezésre a tábor kupa ;)
a nevezési díj egy tábla milka csoki volt :'D
tehát pénteken elindultunk Hellával "kis boltot" keresni, h majd mi megoldjuk és ott veszünk...
ja, csak h már egy bolt se volt nyitva, mert későn indultunk :/
jó, akk vmi nagyobb... hát már azok se voltak o.O
jóóó, akk vmi mééég nagyobb, "meg nem nevezett"(marketingnek helye nincs :P) Tesco,
ok gyerünk...
aha, hát na ná h Szarvasnak pontosan a másik felében van
miután keresztül szenvedtük az egész települést, és megpillantottuk a meg nem nevezett üzletet
nagy örömködésbe kezdtünk :'D még nem örültem így neki soha XD
vásárlás, majd irány vissza... hullán, de megérkeztünk...
és voltak elképedések amikor elmeséltük merre jártunk

másnap tehát kezdetét vették a versenyek ;)
és persze én a csapatpólóban voltam :D :P *-*

taborkuoa-random_289

taborkuoa-random_106

:'D
taborkuoa-random_242

hátrafelé :P
taborkuoa-random_108

sajnos a versenyző agility futamot elmosta az eső, így az elmaradt :S
a tábort pedig egy eredményhirdetés zárta, az egész hetes mgmérettésekről ;)

taborkuoa-random_290

és a vidik a bő egy hétről ;D
így visszanézve nem is annyira rosszak

sőt kimondottan tetszenek (:O)
ááá visszavissza




Linda:

Tapi:

végül is felejthetetlen bő egy hetet töltöttünk Szarvason
sok mindent tanultam, és köszönöm h végre én is ott lehettem és átélhettem mindazt
amit eddig csak képekről és vidikről láttam

remélem még sok ilyenben lesz részem




taborkuoa-random_291

taborkuoa-random_489



remélem kielégítettem mindenki kíváncsiságát h nagyjából mi történt a táborban, de azért nem
untattam agyon senkit(annyira :'D :P) ;)


3 megjegyzés:

  1. Egy élmény volt olvasni (és persze átélni mindezt) ;) :D
    Mér nem írtad, h pénteken elindultunk és vasárnap értünk vissza? xD

    H.

    VálaszTörlés
  2. hát... inkább átélni ;D *-*

    most mé' hazudsz ? :P gyorsak voltunk na ^^

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...